從開完同學會就熊熊懷念起老記憶來
原本只是很想聽聽鄭伊麵的不要哭了
卻沒想到
The Best Show 一整片CD聽著聽著
感激我遇見的歌詞還有旁白
莫名令我回味起好多想起來都會笑的青澀時光啊

***

感激我遇見(劇場版) 鄭伊健主唱 林珊珊讀白

對白:唔同人嘅愛情 有唔同嘅開始
   而我嘅開始 係一個問話符號

歌:*靠向我身邊 你帶笑卻無言
在落寞情況 常贈我明天
縱會有辛酸 有了你
我願擔起每天 狂風中也熱戀*

對白:認識你果年係中一 
   你俾我感覺係一個問話符號
   唔知點解 見親問話符號 我就諗起你
   到左中五 冇一個男同學 
   好似你咁鐘意偷偷望我
   有次我錯手攞左你飲過果杯野黎飲 
   大家笑我飲左你口水尾
   一世聽你話 以後我故意同你頂嘴 
   係故意架 我做乜要聽你話

歌:#伴我高低起趺幸運及那失意天
並說聲多甘心及情願
過每天

情懷是因你溫暖 衝擊於心裡邊
全情愛我 熱情熱愛加添
唯獨是可愛的臉 手挽手肩並肩
有緣碰見 仍留在我身邊
心 真摰倍添 愛倍添
蕩來這段緣 這段緣
不知怎去講 感激我遇見#

對白:中五 畢業喇
   你無端端問我 有冇幻想過將來
   幻想裡面見唔見到你 我好快咁答「冇」
   你個樣 立即變成一個失望嘅問話符號
Repeat*,#,#

對白:今年嘅舊同學聚會 你令我眼前一亮
   冇諗過一個傻瓜嘅你 變成今日呢個樣
   佢地話你仲未有女朋友 我點會信丫
   果晚 我發現左個秘密
   你偷偷將我飲過果杯punch
   同你個杯換左黎飲 我個嘴冇笑
   我只係用我個心黎笑
Repeat#

對白:如果你遇我唔到 你估你會揀個點樣嘅女朋友丫拿

***

這是屬於我的青澀時光耶
也是屬於我那年代的歌
伊麵的嗓音從來就不是100分
卻是那個年代我特別青睞鍾愛的偶像

感激那個年代 我聽見了 並且也遇見

arrow
arrow
    全站熱搜

    kalaok 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()